I will never be the same

Helgens tävlingar gick la helt okej. Bara det att jag inte har någon ork kvar o det är pga att jag inte har kunnat tränat något annat än rehab träning i en månads tid.. SEGT! Men nu ska jag bygga upp min ork denna månad så jag är fit for fight nästa månad! men just nu vill jag bara att det ska bli jullov o den 27/12 ! Vill till Berlin!
Vad har man gjort nu på morgonen då?? Jo man har tränat! Slidebord! Jobbigt men kul! Nu ska jag göra mig klar för skolan o ta bussen som går 11.45! sedan blir det stan med bästa Amanda Hallberg + intervall träning med henne! Det gillas!
Ha det bäst!
-hahaha en Bild från förra julen :P vad liten jag såg ut >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0