I'm blue

Då var denna vecka oxå slut. Äntligen helg! Känns konstigt att inte vara på väg någon starns en fredag... var typ min först fredag som jag gick i skolan typ hela dagen! brukar sluta vid lunch i vanliga fall men idag fick slutade jg tre istället för fyra son jag egentligen ska... Aja ingen fara för mig iaf. Sprang ner på stan en snabbis för att köpa min namnsdags present! en klänning jag kollat på flera gånger på Vera Moda så fick pengar för att köpa den idag! Jag = lycklig över den! älskar den! Sedan har jag inte grott så mycket. Käkade precis o ska väll baka lite pepparkakor som det ser ut nu. Vill chatta med en person som bara därför är offline! han är alltid online i vanliga fall! B L Ä på det! Ne nuu ska jag gå o sno lite mer julmust.
Ha det bäst!
-Ser mobbad ut jag vet men det är min klänning! fick lite julstämning när jag kom hem^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0