Julmust

Det blev lite ändrade planer för mig i kväll! Fick erbjudandet att åka hem till Johanna Ögren så det gjorde jag. Blondinen har blivit Brunett!!!! Hahaha! Inte jag asså! Blev lite Idoltittande men sedan höll både hon o jag på att somna i soffan så då bestämde jag mig för att röra mig hemåt! USCH vad kalllllllllllllt det måste vara då.. fryser ju sönder! Men kom iaf hem till en glad överraskning! kom in i rummet o där har mamma gjort en bricka med nybakat lussekatter o pepparkakor + julmust!!! Love it!!! Så nu ska jag fortsätta att mumsa i mig det o sedan sova! Imorgon bär det av mot huvudstaden för besökt hos moster med familj.
Ha det bäst som sagt!
-när man fryser stänger man in sig i husets varmaste (mitt) rum o sätter på sig en mysig morgon rock så blir man snart varm igen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0