women lie, men lie

Var har orken tagit vägen??? Har haft is träning i Göransson och vi körde 4x 3000m (inte min distans precis...) och jag orkade ingenting! visst jag körde alla 12 v (som det blir på en 250m bana, vanligt vis bara 6,5v på en 400m) men jag orkade ju inte hänga på i de andras tempo... oket jag har precis kommit tillbad efter skada o har ju bara kört rehab i mer än en månad men iaf! kan man tappa så mycket??? vi körde iaf lite start teknik efter o det funkade o gick mer än bra då, förutom att jag fick kramp känningar i vänster insida bak lår (innerbenet) så var tvungen att gå av direkt efter o jogga så det skulle släppa !! hata hata hata kramp!
I morgon är det första is passet nere på Hagaströms IP! kommer bli så skönt att börja träna på en 400m bana! på något sätt känns det mycket lättare! Fast aa lång distans i morgon med... 3-4x8v på en 400m bana! det blir 3200m. kommer vara död i morgon med... men men vad har jag att vänta mig??
Just nu vill jag bara att vekorna ska gå fort!! Om en vecka börjar prov vecka2. inget prov på onsdagen då så då blir det plugga för hela slanten kan jag lova. och träna ofc! sedan har jag 6prov på 4dagar... tor, fre, mån o tis.. men sedan blir det jullov. Men börjar få lite panik över det! har inte köpt några julklappar alls! vad ska man köpa?? Kommer nog på något, hoppas jag.
Ne nu ska jag fortsätta kolla in lite inlines filmer o koll efter ett par med rimligt pris. problemet är att jag har blivit förälskad i ett par som kostar 8.800:- ! lite dyrt va?? o de är kanske lite mer proffs o jag är ju inte precis speciellt bra på det. hahah aja.
Ha det bäst!
-dom jaag har blivit förälskad i 8.800kr!!!
-ett par andra som jag oxå gilla, lite billigare då 2.995kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0