be happy

Livet är så underbart! Skadad så har i princip bara kört rehab träning i 5v o gissa vad! kommer göra det idag med!!! halva tävlingen i helgen gick åt helvetet men andra halvan gick mer än bra!!! blir ingen tävling för mig i karlstad nu i helgen men ska dit o hjälpa de yngre lite iaf. det kommer bli både kul och ett helvete... om jag kan träna på is nästa vecka får jag åka till Göteborg på scandinavain cup! om två veckor är det prov vecka.. Om en månad är det jullov och om en månad o två dagar åker jag till Berlin en vecka på läger. Nyår i berlin !!!
Aa som ni ser flyter ju mitt liv på bra... fast nää. Eller vissa saker går super men andra saker går åt skogen.
ne nu ska jag antingen sätta mig på cykeln elr fixa No skiten... måste ju bli klar idag! har ju redovisning i morgon!
hörs, ha det bäst!
- amanda o jag är normala när vi är trötta o är på tävling-älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0