In the big city

Då sitter man i Stockholm i Dannes o Lindas lägenhet. Ganska så nice kan jag lova. Sitter med brors dator.ganska så anorlunda att sitta o skriva med en HP dator när man är van med en mac book kan jag lova. Ganska så trött som jag brukar vara. så det är la inge konstigt.
När jag kom hit gick vi typ runt hela stockholm, kändes det dom iaf, innan vi gick till Kungshallen o käkade. Just nu sitter vi o kollar lite på TV serier men ska sedan spela lite Pro Evolution Soccer elr hur det stavas. får la se hur det går eftersom jag inte är så speciellt bra på fotbolls TV-spel. Hahaha ajaa ! Nu ska jag kolla vidare på det vi kollar på.
Go kväll!

-en lite skum bild som jag hittade på mig från Kreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0