remember me and remember you

Vad är det som har hänt med mig?? jag har börjat bry mig om mitt utseende grymt mycket för att vara jag ??? skumt skumt!! Gud vad jag vill gå på is o tävla na kan jag lova er. och gissa vad det kommer jag få på lördag ! Åker ju till Hamar på Norge Cup på fredag. 6h i minibuss är ju verkligen älskvärt. Börjar ju bli van o det brukar vara grymt roligt med.
Idag var det ju som sagt gym med Cornelia, Nhung o Tove på Polhem. Var roligt men börjar bli lite uttjatat att gumma all the time.. men men i morgon blir det gym igen, som vanligt... Men sedan på kvällen ska jag
Ä N T L I G E N få träna short track igen!  det gillas grymt mycket kan jag lova!
- Me, me, me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0