school = boring

ojojojoj vilket liv an har. Har för det första kommit fram till att cykelträning hemma är det tråkigaste som fInns! På 3dagar har jag cykeltränat i mitt framtida träningsrum hemma 5gånger! Igår t.ex så hade jag bara suttigt i 10min på cykeln o var så jävla mega uttråkad att jag höll på att ramla av cykeln... och gissa vad! Då skulle jag sitta där mins 50min till ! GREAT!
Och just nu sitter man på golvet vid skåpen o borde börja läsa egenom vad det är man ska säga på naturkunskaps provet! Men orkar man det??? Svar NEJ! vill hem och packa nu innan träningen o sedan se klart på filmen man började kolla igår! Inte vara här i skolan o snacka om någon himla ö o sedan ha svenska...
Aja ska nog ta o röra mig mot P2 nu som alla andra.
Ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0