On my way again

Då var det äntligen fredag igen då! en efterlängtad Fredag kan jag lova! Hade muntliga i Naturkunskapen idag och det gick ganska så bra så har iaf fixat G nu. tur det kan jag säga annars skulle jag serri fått nå fel på den. Fattar ärligt ingenting!!
Just nu sitter jag iaf på tåget på väg till bror min. Ska bli trevligt att träffa honom igen. Är ganska så uttråkad men har chatten och sitter även o kollar på live sändning från Heerenveen där det är Världscupen i Skridskor.. Aaa jag kan ju nästan bara drömma om att åka sådär fort!! Men men hoppas kan man ju alltid !!
Nu kommer jag tydligen fram til Arlanda ! så bara 20 min kvar för mig sedan.
Men ha det bäst så får vi se om jag skriver något mer i Stockholm.
- gammal Bild från veckan, men hittar ingen annan bra för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0