You are my angel

Då har ännu en måndag smygigt förbi. Har väll mest legat här i sängen o läst hela dagen. Kunde inta vara med på idrotten idag så slutade innan lunch så då passade jag på att träffa Johanna Ögren igen. Var ett bra tag sedan sist nu. Blev en lunch på stan. Vi hade en hel del att prata igen kon man säga. men det var verkligen trevligt o kan lova er att det var något som behövdes i detta vinterväder. Men hon skulle tillbaka till skolan så då satt jag mig på bussen med henne men när hon hoppade av vid sin skola åkte jag vidare till Hagaström o hem till mig. Sedan hade ju jag planerat att träna idag. nu när jag inte haft några problem med höften på flera dagar. Men icke sa nicke.. Då har ett hockey lag från Sätra (tror jag) tagit våran is tid så vi ska få träna 20:10 på onsdag istället! Hallå Jag ska till Hamar/Norge på fredag o jag har knappt tränat på 4v.... P A N I K kan jag lova! I morgon blir det gym med Cornelia, Nhung och Tove kl 9:30 på Polhem. Lite tidigt tycker jag men men whatever.
Ne nu är jag trött o ska sova lite. Natti natti o ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0